NACZEPA INTERMODALNA
CURTAIN MASTER
Może być przewożona w specjalnych wagonach kolejowych. Pojazd przemierzający Europę po torach kolejowych, pokonuje odległości:
- Nie spając paliwa
- Bez udziału kierowcy
- Niezależnie od ograniczeń czasu pracy
- Bez eksploatacji opon, hamulców
i innych komponentów
SPECJALISTYCZNA
KONSTRUKCJA
-
Wytrzymała konstrukcja
musi wytrzymać operacje umieszczenia na pociągu -
Wyposażenie przystosowane do transportu kolejowego
podnoszony zderzak - umożliwia umieszczenie naczepy w różnych typach wagonu -
Graby - dodatkowe uchwyty
rozmieszczenie uchwytów zgodnie
z normą UIC 596-5 - Zawieszenie pneumatyczne
TRANSPORT INTERMODALNY TO
EKOLOGIA
Brak spalonego paliwa i eksploatacji pojazdu sprawia, że transport
Intermodalny uznawany jest za przyjazny środowisku i pomaga zredukować ślad
węglowy zarówno przewoźników, jak i ich klientów.
Jeden pociąg na trasie
Obsługiwanej przez Clip Group linii redukuje emisję o:
260 ton
24 takie pociągi w miesiącu
redukuje emisję o:
6240 ton
KONTENER vs. NACZEPA
Naczepa kurtynowa oferuje większą ładowność niż
kontener morski. Ułatwia też prowadzenie operacji
przeładunkowych, dzięki możliwość rozsunięcia boku
naczepy.
o naczepie intermodalnej Curtain Master
Z TEGO ODCINKA
DOWIESZ SIĘ:
-
jakie możliwości otwiera przed logistykami
transport intermodalny, wykorzystujący kolej -
jak przebiega załadunek i rozładunek
dotyczące naczep intermodalnych -
jakie są wymogi konstrukcyjne,
dotyczące naczep intermodalnych -
jakie korzyści środowiskowe i ekonomiczne
daje transport intermodalny
KLIENCI: